-

onsdag idag, fyfan vad jag är trött. Som tur var började vi sent idag!
igår var jag med min kära linn en stund sen gick jag tillbaka till skolan och åkte med min syster hem, på kvällen sen blev det träning streckte mig i måndags så igår gjorde det fortfarande ont inte bra alls, så nu får mamma eller pappa massera mig ikväll eftersom det är match imorgon som jag ska vara med på!

idag ska jag försöka ta tag i mitt plugg som  jag har och sen om det blir tid över så ska jag vara med annie senare. Var hur längesen som helst sen jag var med henne senast så det ska bli kul!

lite bilder från i lördags, några bilder är tagna från Elins blogg! :)

image description
image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0