Hockey

Sitter och kollar på hockeyn hemma med familjen just nu, måste säga att Sverige är riktigt dåliga idag, eller hittills iallafall! Kan också att jag blev faktiskt riktigt sur idag, ibland börjar jag tänka vad fan mina vänner tänker med, men jag orkar inte lägga ner mer tid på det.

Imorgon ska jag och min bästa vän till Göteborg ska bli så jävla skönt att komma härifrån och vara med någon som får en på så sjukt bra humör, Kommer bli riktigt roligt!

Idag har jag även varit med min finaste Annie, var tvungna att gå upp vid halv 10 då vi skulle vara barnvakter för hennes systers barn wilma, i början var hon väldigt blyg mot mig men senare pratade hon lite smått med mig, jätte söt unge!

Nu ska jag fortsätta kolla matchen, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0