linn blir så ledsen

ja ni ser ju överrubriken, linn har nu äntligen märkt att inget funkar som de ska på datorn synd om henne!

haha men för övrigt! jag har försökt uppdatera från mobilen, gick åt helvete så nu är hela bloggskiten på mobilen konstig..
ska istället uppdatera härifrån och bilderna kommer lite senare eftersom de ligger på mobilen!
i lördags var de cykelfest, hade riktigt jävla kul! började cykla från adam inne i stan kl 10 på morgonen, därefter vidare till trönninge-lindberg-valinge-rolfstorp-skällinge! riktig jävla tur och eftersom jag redan hade träningsverk redan innan cyklingen så efter allt ville jag aldrig mer sitta på en cykel! Hade en liten fest på kvällen och då anlände lite mer folk till Filips hus. Åkte hem vid 2 halv 3 ungefär och vaknade sen upp 11 nästa dag för att fixa mig inför morsdag då vi skulle åka och äta med farmor och den delen av släkten efter det åkte vi vidare hem bytte om och sen åkte familjen vidare upp till stugan för att fiska och grilla, var väldigt mysigt eftersom senast vi var hela familjen samlad till kvällsmat var julafton, dåligt jag vet men så blir det när alla har annat de vill göra.

Idag var de skola igen, som vanligt.. Vaknade upp 4 inatt av kramp i magen har aldrig gjort så ont och jag har fortfarande ont i magen. Har även lyckats somna i skolan dock inte under skoltid men på ett bord i skolan, var jävligt skönt! Har nu snart bara 2 lektioner kvar innan vi slutar, drygt som fan att sluta 4. Ikväll blir det träning puuh!

Som sagt ska jag försöka få upp bilderna så snart som möjligt och sen även försöka förbättra mig på att blogga! men så länge, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0