Tisdag 16 oktober

Tjenare, eller som jag och eve brukar säga Tjäääna!
 
idag är det tisdag, igår gjorde jag inte så mycket annat än skolan sen ungdomsmottagningen för att förnya mitt recept på p-pillerna och sen hem la mig på soffan och vaknade av att min stora syster fråga om jag ville med på gympan för isf hade jag 10 min på mig, sprang upp och packade och sen åkte vid dit och träna, ni som inte vet vad gympan är så är det typ styrka och sånt alltså riktigt jobbiga saker! :)
 
idag så blir det skolan åter igen, har prov som jag inte kan något alls i och som jag och linn hade tänkt gå igenom nu på mattelektionen :) sen blir det att gå ner till stan och vänta till min syster har slutat jobba och kommer in och möter mig :) ska kolla på skor och vinterjacka. tycker det är så jäkla svårt att kolla på vinterjacka eftersom jag har så mycket krav, inte lång, inte för fluffig och ändå inte för tunn och ja massa! får väl se om jag hittar någon idag.
 
nej nu måste jag snart åka till bussen! puss på er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0