dont wait for love, make love.

hejsan mina finare läsare!
stor applod till er som fortfarande är inne och kollar om jag har lagt upp något inlägg här! har fullt upp nu om dagarna, tränar 5 dagar i veckan och har även skolan att tänka på. får se lite hur jag ska göra med bloggen men lägger väl ut ett inlägg lite då och då!
 
som sagt, veckan har inte sett ut så att jag har träning måndag, tisdag, onsdag, torsdag och sen även match på någon dag av helgen och sen givetvis skola. tycker inte vi har så värst mycket i skolan bara det att för en vecka sen säger våran matte lärare att vi ska ha prov. fick våran mattebok för inte alls längesen och jag förstår absolut ingenting av matten för tillfället. vet inte riktigt vad våran lärare tänker med!
 
igår var jag på födelsedagsfest hos min kära vän Adam som fyllde 19, stort grattis! han hade en stor fest som sen på kvällen tog slut väldigt fort pga grannar och polisen. jag elin och johanna bestämde oss för att dra vidare till tvååker, var väl helt okej där, inte så som förväntat, kom dock rätt sent dit då många åkte hem.
 
idag har jag inte gjort ett skit, bokstavligt talat. får väl se om jag hittar på något senare, är trots allt ledig imorgon (studiedag) behövs verkligen då jag är så jäkla trött på skolan redan, tur som det är har mina kära föräldrar bokat resa till dominikanska republiken i vinter, SKÖNT!
 
puss på er!
snygg blåtira från matchen i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0