söndag 2 september

hallå, ett tagsen sedan jag skrev, men har inte tid med skolan träning och allt. i fredags sov jag hos bästis linn, hade riktigt mysigt då vi åt glass och kollade på film hela kvällen :) igår var jag hemma med båda mina syskon och hade också en riktig mys kväll. vaknade idag vid halv 12 och sitter nu och bara chillar framför tven, ska ta och träna sen så taggar jag morgondagen något så sjukt då det nog blir nollning!! ska bli sjukt kul! :D
 
lite om Rhodos, hade bästa resan i mitt liv, träffade min blivna pojkvän fick dock inte reda på hans namn för de hade så brottom från cluben men någon gång ska jag hitta han ;) nog om han, hade det grymt med min hannis, bada sola festa kunde inte bli bättre vecka och vill bara tillbaka!! nästa år blir det en större tjejgrupp som åker vi vet dock inte vart vi ska än men taggar redan!!
 
börjat skolan igen ju, mitt schema är grymt jobbigt men jag kämpar på! hoppas tiden går lika fort som i 1:an så ska jag nog klara det bra. inte långt kvar innan man själv går i 3:an, napa student åh längtar!!
 
nu ska jag dra mig! puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0